kerekasztal

pécsi warhammer közösség
 
HomeHome  Gy.I.K.Gy.I.K.  KeresésKeresés  RegisztrációRegisztráció  TaglistaTaglista  CsoportokCsoportok  Belépés  

Share | 
 

 szabályok

Go down 
SzerzőÜzenet
gojo
dandártábornok
dandártábornok
avatar

Male Hozzászólások száma : 1694
Age : 38
Location : Pécs
Registration date : 2007. Dec. 11.

TémanyitásTárgy: Re: szabályok   Vas. Szept. 22, 2013 8:27 pm

mindkét fegyverrel felszerelt a modell.

azoknál a fegyvereknél használják, ahol fizikailag nem két külön fegyverről beszélünk, hanem egybeépítettekről. tipikusan a grenade launcherek szoktak ilyenek lenni.

_________________
Infinity: Yu Jing, Imperial Service, Japanese Sectorial
WH fantasy: Empire
WH 40k: Space Wolf
Naval Thunder: Német Haditengerészet
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://birodalmikronika.wordpress.com/
Lazaruss
törzsőrmester
törzsőrmester


Male Hozzászólások száma : 75
Age : 31
Location : Pécs
Registration date : 2009. Jun. 01.

TémanyitásTárgy: Re: szabályok   Vas. Szept. 22, 2013 8:24 pm

Lenne egy kérdésem, mi van akkor ha a fegyverek felsorolása között + jel van? Pl. HMG + Grenade launcher.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
YKoS
Kultista
avatar

Male Hozzászólások száma : 1020
Location : az ellentétes állásponton
Registration date : 2008. Dec. 05.

TémanyitásTárgy: Re: szabályok   Kedd Jún. 04, 2013 8:45 pm

gojo írta:
most, hogy így kérdezed nem is tudom...válaszoltak erre egyáltalán inkvizítoron? egyáltalán feltettem ezt a kérdést? tényleg nem emlékszem rá...

kaptam két kérdésre is választ, de azok mintha nem erre reflektáltak volna. Very Happy bakker fáradt vagyok, megyek aludni, majd holnap megnézem, hogy hogyan is van ez.
fel, de nekem nem sikerült kihámoznom belőle túl sok mindent. mondjuk a CC nekem elég misztikus úgy ahogy van.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
gojo
dandártábornok
dandártábornok
avatar

Male Hozzászólások száma : 1694
Age : 38
Location : Pécs
Registration date : 2007. Dec. 11.

TémanyitásTárgy: Re: szabályok   Kedd Jún. 04, 2013 1:06 am

most, hogy így kérdezed nem is tudom...válaszoltak erre egyáltalán inkvizítoron? egyáltalán feltettem ezt a kérdést? tényleg nem emlékszem rá...

kaptam két kérdésre is választ, de azok mintha nem erre reflektáltak volna. Very Happy bakker fáradt vagyok, megyek aludni, majd holnap megnézem, hogy hogyan is van ez.

_________________
Infinity: Yu Jing, Imperial Service, Japanese Sectorial
WH fantasy: Empire
WH 40k: Space Wolf
Naval Thunder: Német Haditengerészet
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://birodalmikronika.wordpress.com/
YKoS
Kultista
avatar

Male Hozzászólások száma : 1020
Location : az ellentétes állásponton
Registration date : 2008. Dec. 05.

TémanyitásTárgy: Re: szabályok   Kedd Jún. 04, 2013 12:21 am

na, mi lett a megoldás?
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
gojo
dandártábornok
dandártábornok
avatar

Male Hozzászólások száma : 1694
Age : 38
Location : Pécs
Registration date : 2007. Dec. 11.

TémanyitásTárgy: Re: szabályok   Vas. Jún. 02, 2013 2:37 pm

legutóbbi játékból kérdések, válaszok:

1) Cover

nem ártana figyelni rá, hogy a partial cover nem csak -3 BS, de bizony +3 ARM-ot is ad!!!!!

2) Charge

igen, van SAS! három reakciót lehet bejelenteni egy charge-ra. shoot, dodge, countercharge. nyilván lőni csak akkor lehet, ha van LOF. a másik kettőnél nem tudom, hogy végre lehet-e hajtani akkor, ha háttal állsz. ezt még ki kell találni! Very Happy

3) To:Camuflage charge

ebben eddig nem jutottam sokra. a szabály szerint marker ellen kizárólag discover, vagy change facing akciót lehet bejelenteni. viszont nem muszáj az első short skillnél bejelenteni, hanem meg lehet várni a második bejelentést és ha ez a második felfedi a figurát, akkor aszerint lehet már rá ARO-zni.

namost a kérdés, hogy ez egy charge-nál, ami két mov. short skill-el kerül kivitelezésre, hogyan is történik.
a rohamozó bejelenti az első short skillt. itt a reaktív játékosnak még nem kell rá bemondani az ARO-t. majd bejelenti a második short skillt, ami szintén mozgás. elvileg ez nem fedi fel a markert, így nem lehet rá bejelenteni csak discovert, vagy change facing-et.
a másik megoldás, hogy mivel a második short skill végén cc-be kerül a figura és ez felfedi, ezért a reaktív játékos bejelentheti a cc ARO-t.

kérdés, hogy ebben a második esetben van-e face to face roll, és ha igen, akkor mire? az aktív játékos mozog, a reaktív meg támad. vajon ilyenkor mi történik?

nagyon nem mindegy, hogy a reaktív játékos FtF-ben, vagy normal roll-ban támadhat.





_________________
Infinity: Yu Jing, Imperial Service, Japanese Sectorial
WH fantasy: Empire
WH 40k: Space Wolf
Naval Thunder: Német Haditengerészet
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://birodalmikronika.wordpress.com/
gojo
dandártábornok
dandártábornok
avatar

Male Hozzászólások száma : 1694
Age : 38
Location : Pécs
Registration date : 2007. Dec. 11.

TémanyitásTárgy: szabályok   Szomb. Ápr. 20, 2013 11:27 pm

mindent a szabályokról!

_________________
Infinity: Yu Jing, Imperial Service, Japanese Sectorial
WH fantasy: Empire
WH 40k: Space Wolf
Naval Thunder: Német Haditengerészet
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://birodalmikronika.wordpress.com/
Ajánlott tartalom




TémanyitásTárgy: Re: szabályok   

Vissza az elejére Go down
 
szabályok
Vissza az elejére 
1 / 1 oldal

Permissions in this forum:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
kerekasztal :: Infinity :: Akadémia-
Ugrás: